Sinustako Brunnenin uusi viestintäassistentti?

Etsimme nyt viestintäassistenttia vakituiseen työsuhteeseen. Sinulle on kunnia-asia pitää toimistomme ja asiakkaan arki rullaamassa. Innostut rutiineista ja säilytät tarmosi myös yllättävissä käänteissä.

Kuvaus tehtävästä

Viestintäassistenttina päätehtävänäsi on avustaa asiakasvastuullisia ja yhteyshenkilöitä työssään. Tehtävinä ovat myös toimiston sisäiset työt sekä selvästi rajatut omat asiakastyövastuut. Tyypillisiä tehtäviä ovat:

  • osoitteistojen ja jakelulistojen päivittäminen
  • tiedotteiden, uutiskirjeiden ja muiden lähetysten laatiminen ja jakelu
  • erilaisten esitysten ja materiaalien visuaalinen viimeistely
  • osallistuminen päivittäiseen asiakastyöhön
  • osallistuminen sosiaalisen median päivitystöihin
  • muut avustavat järjestely- ja operatiiviset työt

Odotamme sinulta

  • rivakkaa työhön tarttumista ja hyvää organisointikykyä
  • kykyä ja halua omaksua ja oppia uutta sekä hankkia tehokkaasti ja itsenäisesti tietoa
  • sujuvaa ja innostuvaa kynää ja oikeakielisyyttä
  • hyvää suullista kommunikointia englanniksi
  • järkähtämätöntä palveluasennetta myös kiperissä tilanteissa
  • toimenkuvaan sopivaa korkeakoulututkintoa

Osaaminen erilaisista julkaisujärjestelmistä, Office- ja muista ohjelmistoista, sosiaalisen median kanavista sekä kuvankäsittelystä ovat eduksi.

Tarjoamme sinulle

Meillä pääset osaksi viestinnän eri osa-alueiden asiantuntijatiimiä. Saat näköalapaikan useiden toimialojen viestintään ja johtamiseen sekä innostuneen työyhteisön ympärillesi. Ammennat laajoista verkostoistamme ja olet mukana viestinnän eri ilmiöiden tulkinnassa.

 

Tule brunnenilaiseksi ja lähetä meille CV ja avoin hakemus 24.3. mennessä osoitteeseen info@brunnen.fi! Paikka täytetään pikimmiten sopivan henkilön löydyttyä. Huomioithan, että aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan umpeutumista.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Taru Nikulainen taru.nikulainen@brunnen.fi sekä puhelimitse 14.3. klo 13‒15, 15.3. 15‒16 sekä 21.3. klo 14‒15.