YdinviestiBootcamp

Ydinviesti- Bootcamp

YdinviestiBootcampissa treenaamme henkilöstösi puhumaan samaa kieltä. Kiteytämme siis yhteisen viestin erilaisilla osallistavilla menetelmillä. Tämän jälkeen organisaatiosi jokainen jäsen osaa kertoa yhtenäisesti liiketoiminnasta ja palveluistasi.

 

YdinviestiBootcamp on tehokas ja tiivis työpaja

Työpajaan voi osallistua kerralla 8-10 henkilöä. Työpaja voi kestää sen yhdessä sovitusta laajuudesta riippuen puolesta päivästä koko päivään.

YdinviestiBootcamp koostuu erilaisista osallistavista harjoituksista. Harjoitukset voivat esimerkiksi sisältää kirjoittamista, esiintymistä tai työskentelyä pienryhmissä.

Työpajaa ohjaa yleensä kaksi Brunnenin asiantuntijaa. Palvelun nimen mukaisesti asiantuntijamme toimivat työpajassa personal trainerin, eli fasilitoijan, roolissa. Me siis sekä ohjaamme että autamme henkilöstöäsi ammentamaan omaa osaamistaan ja ymmärrystään mahdollisimman selkeän ja tiiviin ydinviestin luomisessa.

Kenelle palvelusta on hyötyä?

Voimme räätälöidä palvelun esimerkiksi vain myyntihenkilöstölle. Näin kaikki eri asiakkaita tapaavat myyjäsi osaavat esitellä organisaatiosi toiminnan, palvelut ja tuotteet yhtenäisesti. Voit varmistua siitä, että talosi näyttäytyy kaikkialla samanlaisena.

Myynnin ohella voimme kohdistaa palvelun vaikkapa työyhteisöön, mikä vahvistaa yhteisen sävelen löytymistä ja organisaatiokulttuuria. Myös messuilla tai muissa tapahtumissa henkilöstön tulee hallita yhteinen tapa kertoa talon ja sen palveluiden ainutlaatuisuudesta.

YdinviestiBootcamp on henkilöstön lisäksi hyödyllinen palvelu johtoryhmälle esimerkiksi tilanteessa, jossa halutaan selkeyttää organisaation uusien tavoitteiden viestimistä strategiauudistuksen jälkeen.

Hyödynnä ydinviestiä kaiken tekemisen pohjalla

Palvelun avulla kiteytetty ydinviesti ei ole kertakäyttöinen, vaan voit hyödyntää sitä useaan eri tarkoitukseen. Ydinviestin tarkoitus onkin toimia perustana kaikille viestinnän, markkinoinnin, myynnin ja edustamisen toiminnoille.

Yhteisen viestin avulla kaikki tekstit, presentaatiot ja materiaalit on helppo linjata yhtenäisiksi. Voit hyödyntää ydinviestiä myös hissipuheen harjoittelussa ja vaikkapa lehdistötiedotteen kivijalkatekstin pohjana.

Organisaatiostasi välittyy selkeä kuva missä ja milloin tahansa

YdinviestiBootcampin avulla väärinymmärrykset ja ristiriidat organisaatiosi luomista mielikuvista vähenevät.

Osallistujat sitoutuvat viestiin, koska he ovat itse päässeet vaikuttamaan sen syntymiseen. Samalla ihmiset kertovat ulospäin yhtenäistä kuvaa talostasi. Ja mikä tärkeintä, kaikki osaavat esitellä organisaatiosi tilanteessa kuin tilanteessa.

 
  • Vältät väärinymmärrykset ja ristiriidat siinä, miten organisaatiosi viestii.
  • Joukkosi luo ulospäin yhtenäistä kuvaa toiminnastasi.
  • Kaikki osaavat esitellä organisaatiosi tilanteessa kuin tilanteessa.