Brunnenin blogi: Yritysimago

Tuore valtakunnallinen tutkimus yllätti meidät iloisesti. Brunnen on arvioitu viestintätoimistoksi, jolla on Suomen toiseksi paras yrityskuva. Tutkimukseen vastasi yhteensä 667 eri yrityksen viestinnästä vastaavaa päättäjää ja asiantuntijaa. Kiitämme sydämellisesti saamastamme tuloksesta!

Mistä listauksen hopeasija tulee? Sen tietävät parhaiten vastanneet, mutta oman analyysimme perusteella se syntyy parhaasta asiakaskokemuksesta. Siitä, että kaikki tehdään kunnolla, jopa niin, että odotukset ylittyvät. Yhtäkään asiakasta ei jätetä yksin, ja yhdessä uskalletaan tehdä myös rohkeita avauksia, silloin kun tarvitaan laajaa vaikuttavuutta.

Brunnen on alusta alkaen tehnyt töitä kovien kavereiden kanssa. Me emme ole itsestämme kauheasti huudelleet, tekemisen tulokset eli vaikuttava viestintä ja mainetyö ovat puhuneet puolestamme. Viestinnän kumppania tarvitseva asiakas on hyvin monimutkaisen viidakon sisällä. Mitä ostaa, miten ostaa, miten mitata vaikuttavuutta? Tarjontaa on paljon ja se pitää alan vireänä. Hyvä niin.

Meidän tehtävänämme on rauhoittaa ja tehdä asioita yksi tai kaksi kerrallaan kuntoon. Emme hae pikavoittoja, vaan pitkäjänteistä tuloksellisuutta. Se näkyy sitten asiakkaan viivan alla, esimerkiksi myynnin, maineen tai työnantajakuvan vahvistumisena. Joskus tarvitaan viidakkoveistä, mutta senkin käsittelyssä olemme taitavia.

Hieno kakkossija ei ole tullut automaattisesti. Se on vaatinut paljon yhteistä tekemistä, oikeaa osaamista, jatkuvaa kehittymistä sekä uskoa tekemiseen aina tiukan paikan edessä. En voi korostaa liiaksi kollegojeni merkitystä. He ovat sekä huippuyksilöitä että timanttisia tiimipelaajia. Asiakas saa heidät iloiseksi joka ikinen päivä! Palvelunhalu ja pilke kuuluu ja näkyy – usein ihailen heidän tapaansa viedä asioita eteenpäin asiakkaan kanssa neuvotellen, ja aina parhaansa tehden. Kiitän tässä siis myös omaa väkeä. Me teimme sen!