Brunnen Communications – viestintätoimisto

Myytkö faktoilla vai tarinoilla?

Pohjoismaissa ja etenkin täällä Suomessa elää faktauskollinen kansa. Olemme tottuneet omaksumaan tietoa tiedon perään ja päätöstä hakiessa luotamme tietenkin – faktoihin.

Silti usea meistä tietää, että asiakkaan ostopäätös syntyy pintaa syvemmällä. Se voittaa, joka onnistuu koskettamaan tunnetasolla.

Kyllästyimme liian puhtaaseen faktaviestintään ja päätimme nostaa esille tarinat. Ei meidän omia, vaan asiakkaiden. Usein tarinoiden pulpahtamista näkösälle täytyy kuitenkin vähän kaivaa. Ne ovat tavallisesti uponneet organisaation numeroiden ja tuotteiden ominaisuusluetteloiden alle.

Tule meille kylään, niin me annamme sinulle eväät myyntiä edistävään tarinankerrontaan!

Saat meiltä monipuolisen työkalupakin, josta löytyy apuvälineet niin esitteen tekoon, videon laatimiseen, puheen pitämiseen tai verkkosivujen sisällön uusimiseen. Tarinoiden kertominen – kirjoittamalla, puhumalla tai kuvien avulla – on yksi meidän ihmisten luontaisimpia ominaisuuksia. Itse asiassa niin luontainen, että emme osaa aina arvostaa sitä.

Muistele tuoretta kalastusreissua Lappajärvelle. Tai laskettelupäivää Simpsiöllä. Tai patikointia Paukanevalla. Kaikista niistä sinulla on tarinoita kerrottavana. Bisnestarinat ovat hyvin lähellä sinun omiasi – me kerromme sinulle miten niitä laaditaan ja missä bisnestarinoita kannattaa käyttää.

Palvelemme sinua Seinäjoen Framilla neljän iloisen viestintäosaajan voimin. Tuomme lakeuksille uudenlaista viestintäajattelua, kyseenalaistamista ja reippaita käsipareja.

Olisi kertakaikkisen hienoa, jos sinunkin menestystarina olisi toimistonaapurisi luettavissa nettisivuillamme.

Taru Nikulainen

Taru Nikulainen

Strategiat, vaikuttaminen, muutokset ja kriisit ovat myös asiakkaan puolella työskennelleen Tarun ominta osaamista. Monissa viestinnän liemissä keitetty Taru pysyy kylmähermoisena vielä siinä vaiheessa kun monen muun ajatus pyörii jo kehää.

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi