Palvelumme

Sisältömarkkinointi

Kilpailu ihmisten ajasta ja huomiosta kiihtyy jatkuvasti. Jos kilpailussa haluaa pärjätä, on kaiken markkinoinnin ja viestinnän lähtökohtana oltava hyvä ja relevantti sisältö. Ilman asiakaslähtöistä, segmentoitua ja monikanavaista sisältöä viestin vaikutus jää olemattomaksi.

Elämme jatkuvassa viestitulvassa. Saamme viestejä kaikista kanavista; fyysisen ympäristön lisäksi älylaitteet suoltavat meille viestejä ja erilaisia ärsykkeitä. Olemme tekstien, kuvien, videoiden ja tiedon äärellä koko ajan. Siksi valikoimme hyvin nopeasti, mitä luemme. Aikaa tai halua omaksua jokaista vastaantulevaa sisältöä ei ole kenelläkään, vaan pysähdymme ainoastaan aidosti kiinnostavan äärelle. Tämä aiheuttaa haasteita organisaatioille, hyvää sisältöä on vain sellainen, mikä oikeasti tuottaa lisäarvoa kohderyhmälleen.

Tunnetko asiakkaasi?

Tiedätkö keitä ja millaisia persoonia asiakkaasi tai sidosryhmäsi oikeasti ovat? Mitä ja mihin tarpeeseen he ostavat tai miksi he haluavat olla yhteydessä organisaatiosi kanssa? Mitkä ovat heidän odotuksensa yritystäsi kohtaan? Mitä he arvostavat? Millaisia toiveita heillä on? Ennen kun sisältöä aletaan tuottaa, on oikeasti ymmärrettävä asiakasta ja asiakastyyppejä sekä tunnistettava tyypillinen asiakaspolku. Vasta, kun ymmärrys asiakkaista on saavutettu, voidaan luoda sisältöstrategia, jonka avulla voidaan tuottaa tavoitteellista ja vaikuttavaa sisältöä.

Sisällöntuotannossa oleellista on asiakaslähtöisyys. Sisällön on oltava hyödyllistä tai viihdyttävää. Asiakkaalle tulee kertoa, minkä hänen ongelmansa tuotteenne tai palvelunne ratkaisee. Vaikuttava sisältö puhuttelee ja herättää tunteita kuten luottamusta, iloa, liikutusta tai empatiaa. Tämä vaatii organisaatioilta vahvaa asiakasymmärrystä: asiakkaan tarpeet täytyy ennakoida, ja sama palvelu sanoittaa kullekin asiakasryhmälle puhuttelevaksi.

Yksi vahvuuksistamme on yritysten toimialan tunteminen ja kyvykkyys tuottaa vaikuttavaa sisältöä. Me autamme sinua selvittämään asiakkaasi tarpeet ja ohjaamaan hänet palveluidesi äärelle. Selvitämme, miten puhuttelet ja kohtaat asiakkaasi vakuuttavasti. Ammattitaitoamme on kyky kohdistaa ja kiteyttää viestit oikeille henkilöille, oikealla sävyllä ja keinolla sekä oikeassa kanavassa ja oikeaan aikaan.

Monikanavaista sisällöntuotantoa

Hyvällä sisältösuunnitelmalla autamme sinua paketoimaan ja personomimaan viestisi monikanavaisesti. Samaa sisältöä ei voi monistaa kaikkiin kanaviin, mutta saman viestin voi lähettää monikanavaisesti. Me huomioimme jokaisen kanavan erityispiirteet ja autamme sinua monikertaistamaan äänesi siten, että viestisi huomataan.

Löydämme sinulle parhaat keinot sisällön jakamiseen. Me vahvistamme viestiäsi sekä digi- että printtikanavissa, olkoon kyse verkkosivustosta, somekanavista tai Google-markkinoinnista, esitteistä, julkaisuista, mainoskampanjoista tai bannereissa. Eikä siinä vielä kaikki, autamme sinua mittaamaan sisällön vaikuttavuutta ja löytämään yhä tehokkaampia keinoja viedä viestisi perille.

Odotamme yhteydenottoasi

Merja Karjanmaa

Merja Karjanmaa

juniorikonsultti, FM

+358 50 357 9286
merja.karjanmaa@brunnen.fi

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi