
Asiakastyytyväisyyskysely 2025: Brunnenille erityiskiitosta strategisesti olennaisen tunnistamisesta
Vuosittainen asiakastyytyväisyyskyselymme osoittaa, että yhteistyö kanssamme tuottaa arvoa. Erityiskiitosta saimme asiantuntemuksesta, systemaattisesta ja tehokkaasta työotteesta sekä kyvystä auttaa asiakkaita keskittymään strategisesti olennaiseen. Suositteluindeksimme oli huipputasoa (NPS 88). Kiitos näin hyvästä palautteesta!
Asiakkaiden avoimissa vastauksissa korostuu viestintäpalveluiden kasvava tarve tilanteessa, jossa organisaation resurssit eivät riitä. Tätä paikataan entistäkin strategisemmalla viestinnällä.
”Olette opettaneet meitä priorisoimaan voimakkaasti, ja strategisen ajattelunne ansiosta olemme pystyneet luopumaan ei-vaikuttavasta tekemisestä”, kiittää eräs asiakkaamme.
Asiakkaat kertovat, että kumppanuutemme on johtanut konkreettisiin edistysaskeliin: viestinnän roolia on terävöitetty, prosesseja uudistettu ja johdon sitoutuminen viestintään on vahvistunut.
”Palautitte meidät toiminnankehittämisen äärelle. Yhteistyön tulos on kantautunut pitkälle, ja asiat on saatu kääntymään organisaation sisällä”, yksi asiakkaamme kiteyttää.
Vuorovaikutustamme kuvattiin kuuntelevaksi, mutta suoraksi ja suuntaa näyttäväksi.
Selvitimme myös sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat meitä. Net Promoter Score (NPS) oli uskomattomat 88 asteikolla, jonka ääripäät ovat -100 ja +100. B2B-alalla jo yli 50:n tulosta pidetään ensiluokkaisena ja 70 ylittävää lukemaa poikkeuksellisen korkeana. Viime vuonna lukema oli 87, joten taso on pysynyt erinomaisena.
Lämmin kiitos kaikille vastanneille! Jatkamme työtä, jossa viestinnällä rakennetaan parempaa.