Brunnen Communications – viestintätoimisto

Ajankohtaista

Brunnen ylsi Finnish Comms Awardsin finaaliin kaikilla kolmella asiakastyöllään

Upeita uutisia! Meidät on yhdessä asiakkaidemme Kennelliiton, Urbaser Oy:n ja KUUMA-seudun kanssa valittu Finnish Comms Awards 2022 -kilpailun finaaliin kuudessa eri kategoriassa. Nousu shortlistalle on huikea saavutus, sillä parhaimmisto valittiin erittäin tasokkaasta 103 kisatyön joukkosta. Kilpailun finaaliin valittiin 67 kilpailutyötä 16 eri toimistosta.

Mehän olemme vastuullisia, mutta mitä siitä uskaltaa sanoa?

Vastuullisuuteen ei voi olla törmäämättä. Eikä sitä voi valita vain niin halutessamme, vaan vastuullisuus on erottamaton osa kaikkien menestyvien ja hyvinvoivien organisaatioiden toimintaa. Miksi sitten vastuullisuudesta puhuminen on edelleen niin vaikeaa?

Hyvä, paha viestintäkilpailu

Viestinnän ja markkinoinnin kilpailuista on moneksi. Alan kilpailuilla on pitkät perinteet, ja niissä menestyminen lisää sekä viestintätoimiston tunnettuutta että vahvistaa tekijöiden mielikuvaa alansa osaajina. Kilpailut ovat erinomaisia tilaisuuksia myös asiakasorganisaatioille esitellä toimintaansa, osaamistaan ja arvojaan.

Lean-opeilla strategista hallintaa ja vaikuttavuutta Y-Säätiön viestintään ja markkinointiin

Asunnottomuutta työllään poistavan ja kohtuuhintaisten kotien puolesta taistelevan Y-Säätiö-konsernin ketterä viestinnän ja markkinoinnin tiimi kaipasi selkeyttä ja strategista otetta työvirtojen hallintaan.
Ulkoinen viestintäpäällikkö on ihanteellinen johdon sparraaja

Vuokrattu viestintäpäällikkö täyttää viestintäsi hetkellisen vajeen

Onko käsissäsi tilanne, jossa viestijä kertoi juuri vaihtavansa työpaikkaa tai tarvitset loppuvuodelle lisää näkemystä? Vai haetko viestinnän tilapäistä vahvistusta organisaatiomuutoksen vuoksi? Ulkoistettu viestintäpäällikkö on tällaisiin tilanteisiin pistämätön ratkaisu.

Näin palvelemme sinua kesäkuukausina

Iloista kesää, hyvä asiakkaamme! Toimistomme palvelee sinua läpi heinäkuun lukuun ottamatta 18.‒22.7., jolloin olemme kiinni. Tavoitat meidät kuitenkin myös silloin akuuteissa asioissa.

Miten organisaatiot vahvistavat parhaiten toimintaansa?

Työn merkityksellisyys, psykologinen turvallisuus ja aivotyön kognitiivinen ergonomia nostetaan usein esiin, kun puhutaan asiantuntijan työhyvinvoinnista, tuottavuudesta ja sitoutumisesta työnantajaan. Mutta miten organisaatiot voivat lisätä niin omien työntekijöidensä kuin yleisöjensä sitoutumista heihin? Yksinkertaisesti vahvistamalla luottamusta.

Kriisiviestintäsuunnitelma ei riitä

”Kriisi on aina edessäpäin”, vanha sanonta tietää. Ajatus korostaa kriiseihin valmistautumisen välttämättömyyttä. Moni organisaatio onkin laatinut tarkat suunnitelmat, miten selviytyä ja viestiä esimerkiksi erilaisissa turvallisuutta, terveyttä tai tulosta uhkaavissa kriiseissä ja poikkeustilanteissa. Tämä on tärkeää, mutta paraskaan kriisiviestintäsuunnitelma ei yksinään riitä.

Asiantuntija, iske tarinaa!

Onko seuraava kuvailu sinulle tuttu? Teet viikkokaupalla hommia, mutta työ ei näy kunnolla mihinkään. Lisäksi kukaan ei edes kunnolla ymmärrä, mitä kokonaisuutesi koskee. Olet asiantuntija ja myönnetään – fakta on kuivaa eikä hommassa ole viihdearvoa. Sillä on kuitenkin suurta merkitystä monelle, mutta he eivät välttämättä tiedosta sitä. Haluat edistää työssäsi juuri näitä asioita.
Liiketoiminta ja viestintä

Liiketoiminta ja viestintä – tukea liiketoimintaan johtamisviestinnällä ja strategisella viestinnällä

Millainen on liiketoiminnan ja viestinnän suhde sinun organisaatiossasi? Osaako johto hyödyntää viestintää liiketoiminnan tukena? Onko viestinnän koko potentiaali valjastettu yhteisen vision saavuttamiseksi vai meneekö arki toimeksiantojen toteuttamiseen?

Asuntomarkkinoilla on tilaa rohkealle puhemiehelle

Viestintäkumppanuus: Habita & Brunnen Brunnen on työskennellyt Suomen suurimman itsenäisen kiinteistönvälittäjän Habitan viestintäkumppanina jo kahdeksan vuoden ajan. Yhteistyötä on sävyttänyt alusta asti 100 %:nen avoimuus ja luottamus yhdessä onnistumiseen.
Sabre Awards finaali

Brunnen finaaliin arvostetussa kansainvälisessä SABRE Awards -kilpailussa

Ilouutisia! Meidät on asiakkaamme Kennelliiton kanssa valittu kansainvälisen SABRE Awards 2022 EMEA -kilpailun finalistiksi eettisesti tärkeällä työllä: Covid caused a dog ownership boom, but a dog is not a toy. Arvioitavana oli tänä vuonna yli 2000 työtä, joista reilut 400 pääsivät shortlistille.

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi