Ajankohtaista

Haetko uudistajaa vai turvallista toteuttajaa?

Julkisissa hankinnoissa on menty parempaan suuntaan ja viestintätoimistojen todelliselle osaamiselle annetaan aiempaa enemmän tilaa. Paljon on silti vielä tekemistä. Liian usein törmään siihen, että tilaaja on rajannut ankaran tarkasti toimistolta vaadittavan osaamisen, vaikka tilaaja ei ole itse viestinnän ammattilainen.

Vaikuttamisen aika ei pääty vaaleihin

Moni organisaatio haluaa näin vaalien alla hieroa omat vaaliteesinsä syvälle päättäjien mieleen. Samaan aikaan iso julkisuuden pyörä nostaa esiin teemoja niin kiivaasti, ettei niihin ehdi reagoida. Ennen sydänkohtausta on hyvä muistaa: myös vaalien jälkeen voi vaikuttaa.
Brunnenin blogi: Älä ole liian arka digiviestijä

Älä ole liian digiarka, vaan anna mennä

Tuntuuko siltä, että sana ”digi” kuuluu joka suunnasta? Tältä se varmasti tuntuu meistä vanhemmista, mutta nuorille se on aivan normaalia – eivätkä he edes huomaa sitä. Ja he ovat pian markkinoiden suurin kohderyhmä.
Brunnenin blogi: Rakentava keskustelu

Teinikin osaa rakentavan keskustelukulttuurin

Olen törmännyt viime aikoina useisiin kirjoituksiin, joissa neuvotaan, miten aikuisena pitää tunteensa kurissa, kun teini päästelee höyryjä ulos. Parhaimman oivalluksen asiaan tarjosi oma poikani muutama viikko sitten erään ei-niin-putkeen menneen aamuherättelyn jälkeen.
Brunnenin blogi: Yritysimago

Brunnenilla Suomen toiseksi paras yritysimago

Tuore valtakunnallinen tutkimus yllätti meidät iloisesti. Brunnen on arvioitu viestintätoimistoksi, jolla on Suomen toiseksi paras yrityskuva. Tutkimukseen vastasi yhteensä 667 eri yrityksen viestinnästä vastaavaa päättäjää ja asiantuntijaa. Kiitämme sydämellisesti saamastamme tuloksesta!

Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain

Teemme monien upeiden ihmisten kanssa vaikuttavampaa viestintää. Monien mahtavien asiakkaiden lisäksi me kehitämme viestintää myös omassa kansainvälisessä verkostossamme. Miten kansainvälinen yhteistyömme voi auttaa sinua?

Hups, nyt taisi vähän lipsahtaa!

Tämä vuosi on intensiivisen vaikuttamisen vuosi. Pistesaldon avaavat eduskuntavaalit, sitten ovat vuorossa eurovaalit, ja syksyllä pääsemme mahdollisesti maakuntavaaliuurnille. Mukaan mahtuu vielä Suomen EU-puheenjohtajakausi, joka kestää heinäkuun alusta vuoden loppuun. Puheenjohtajuus tuo jälleen EU:n piirun verran lähemmäs tavallisen ihmisen arkea.

Toivon tuojalle on tilausta

Vaalivuosi käynnistyi tasavallan presidentin toiveikkaalla runositaatilla, jonka mukaan kauneutta on, rakkautta on, iloa on. Kansalaisilla on kuitenkin huolia, joita kukaan ei ratkaise yksin. Voisiko vaalit voittaa kylvämällä kansaan toivoa ja uskoa itseensä?

Luottamusbisnestä myös jatkossa

Viestinnän ammattilaiset kautta maailman ounastelevat isoja muutoksia alalla lähivuosina. Etiikka nousee yhä tärkeämmäksi, kun viestintä painottuu omaan ja sosiaaliseen mediaan. Mutta välittääkö kukaan enää tiedon alkuperästä? 2018 Global Communications Report kertoo alan näkymistä.
Brunnenin blogi: Tunneäly löytää merkitykset

Tunneäly peittoaa tekoälyn merkitysten tasolla

Tekoäly eli AI on päivänpolttava aihe, ja kaikki me seuraamme sen ympärillä liikkuvaa keskustelua ainakin sivusilmällä. On kuitenkin eräs seikka, joka on kaikessa kohinassa jäänyt pimentoon. Tunneäly, emotional intelligence, EI.

Älä ole autokauppias!

Sorsitko sinä potentiaalisia asiakkaita, kuten huono autokauppias tiettyjä  ostajaryhmiä? Vai kuunteletko ja kohteletko jokaista tasapuolisesti? Jos kuuntelet etkä oleta, niin onneksi olkoon! Teet todennäköisesti parempaa tulosta kuin kollegasi.

Viesti mulle, ääni sulle

Sain postia kotiin. Seurakuntavaalit lähestyvät, joten vaaliuurnille olisi mentävä. Loin katseen kotiseurakunnan vaaliesitteeseen, ja hämmennyin.

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi