Brunnen Communications – viestintätoimisto

Ajankohtaista

PRBI-barometri: vuosi 2022 keskittyy strategiseen viestintään

Viestintätoimistoilta kysytään nyt eniten strategisen viestinnän osaamista, mediavaikuttamista sekä poikkeusviestinnän taitoja. Tulokset käyvät ilmi vuosittaisesta PRBI-barometrista, joka selvittää yli 40 maan viestintätoimistojen näkemyksen viestintäpalveluiden kysynnän muutoksista ja painopisteistä. Maantieteellisestä sijainnistaan riippumatta suurin osa (67 %) toimistoista uskoo, että niiden tarjoamia viestintäpalveluita kysytään hieman enemmän kuin vuonna 2021. Asiakkaiden viestintäbudjetit pysyvät vastaajien mukaan joko ennallaan tai nousevat hieman.

Tule tekemään kanssamme vaikuttavaa viestintää!

Oletko strateginen viestijä ja elämänasenteesi on rehti, myönteinen ja itseäsi haastava? Laadit teräviä sisältöjä ja työskentelet sujuvasti myös paineen alla? Kenties se olet juuri sinä, jota etsimme tiimin vahvistukseksi Brunneniin!

Brunnenille kaksi kultaa Suomen merkittävimmässä viestintäkilpailussa Finnish Comms Awardsissa

Nyt on mittelöt mitelty, ja vieläpä huippuonnistuneesti! Kaksi asiakastyötämme palkittiin vuoden 2021 parhaina viestintätöinä. Korkeatasoinen ja laaja tuomaristo (36 jäsentä) arvioi ei vain viestinnän suunnittelun laatua, vaan eritoten asiakkaan kanssa tehtyä yhteistyötä. Olennaista ei ole se, kuka teki, vaan että yhdessä tehtiin. Ja me tehtiin!

Mediaviestintä on tulen ja jään laji

Journalistin kumppanina työskentelevältä viestinnän ammattilaiselta vaaditaan paljon. Tarkka ymmärrys median lukijoista tai seuraajista on vasta alkua. Todellisen viestinnän ammattilaisen tunnistaa siitä, että hänellä on pistämätön taju journalistin tavasta taustoittaa tai uutisoida. Sekä ehdoton keskinäinen kunnioitus mediakumppanin kanssa.

Brunnenilta kaikki neljä asiakastyötä finaaliin ennätyksellisen kovatasoisessa Finnish Comms Awards -kilpailussa

Riemukkaita uutisia! Meidät on yhdessä asiakkaidemme KUUMA-seudun, OX2 Suomen, Kennelliiton ja Ähtäri Zoon kanssa valittu Finnish Comms Awards -kilpailun shortlistille kuudessa kategoriassa. Tänä vuonna finaaliin pääsy oli erityisen hieno saavutus, sillä ennätykselliset 132 kisatyötä mittelöivät paikasta kisan parhaimmistossa.

Mikä on ydinviestisi?

Aivomme hyötyvät pienistä tauoista, joten leikitään hetki arvausleikkiä! Mikä on ytimekäs, helppo muistaa ja kertoo organisaatiosi merkityksen? Sen tulisi myös olla kaikkien kollegojesi mielissä. Mikä se on? Ydinviesti!

Anni Ruotsalainen viestintäkonsultiksi Brunneniin

KTM Anni Ruotsalainen on nimitetty viestintäkonsultiksi Brunnen Communicationsiin. Hän siirtyi Brunnenin joukkoihin syyskuun alussa hasan & partnersilta viestintäkonsultin tehtävistä. Ruotsalainen tuo mukanaan mediatyön ja rakennetun ympäristön toimialaosaamista.

Kampanjasta viestinnän syvään päähän

Viikko sitten keskustelin erään toimitusjohtajan kanssa siitä, voiko viestinnällä saada aikaan vaikutusta vai vaikuttavuutta. Hän vannoi vaikutuksen nimeen, mutta kokemuksesta tiedän, että taiten johdettu strateginen viestintä luo ympärilleen vaikuttavuutta.

Viestinnällä vahvempaa tukea Borealiksen liiketoimintaan

Borealis kuuluu maailman johtaviin edistyneiden ja kiertotalouteen liittyvien polyolefiiniratkaisujen toimittajiin. Se on Euroopan markkinajohtaja peruskemikaaleissa, lannoitteissa ja muovin mekaanisessa kierrätyksessä.

Brunnenin yritysmielikuva Suomen paras Viestintätoimistojen imagotutkimuksessa

Taloustutkimuksen viestintäalan yritysten imagotutkimus 2021* selvitti jälleen Suomen viestintätoimistojen yrityskuvatekijöitä, osaamisprofiilia ja tunnettuutta. Vastaajina olleet yritysten viestinnän päättäjät ja asiantuntijat arvioivat Brunnen Communicationsiin liitetyt mielikuvat tutkimuksen parhaaksi.

Tutkitun tiedon teemavuoden viestintään kirkastamista ja strategista sparrausta

Vuonna 2021 vietettävän Tutkitun tiedon teemavuoden visio on saada kaikki suomalaiset tutkitun tiedon ja luotettavien tietolähteiden äärelle. Brunnen auttoi teemavuoden viestinnän ydinryhmää varmistamaan, että teemavuoden viestintä on varmasti vaikuttavaa.

Lean-johtaminen ja viestintä -blogisarja. Osa 4: Asiantuntijatyön 7+1 hukkaa

BLOGISARJA OSA 4/4, Blogisarjassa avataan lean-johtamisen ja viestinnän yhteyttä sekä lean-filosofian käsitettä, tavoitetta ja periaatteita. Se tarjoaa yleistajuista ja konkreettista tietoa siitä, mistä lean-johtamisessa on kyse ja miten sitä voi konkreettisesti hyödyntää viestinnässä. Tässä, sarjan viimeisessä osassa, perehdytään tarkemmin viestinnän hukkiin 5, 6, 7 ja 8.

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi