Asiakastyytyväisyyskyselymme 2023: yhteiskunnallinen ymmärrys ja inhimillisyys saavat erityisen kiitoksen
Asiakkaamme kertovat, että olemme osaavia ja näkemyksellisiä, mutta inhimillisiä. ”Ihanat, osaavat, inhimilliset ja tehokkaat tekijät. Näkemyksellinen ja vastuullinen poppoo”, kuului palaute, josta olemme erittäin kiitollisia. Mahtavaa, että arvomme ovat välittyneet ulospäin.
Omaa työtämme ohjaa kaikessa vahva missiomme: tehtävänämme on rakentaa avointa vuorovaikutusta ja parempaa keskustelukulttuuria. Tämä ohjenuora pätee kaikkiin sidosryhmiimme, joiden kanssa työskentelemme. Myös johtamiseen Brunnenissa.
Poikkeuksellisen korkea suositteluindeksi 88 on merkki siitä, että avoimuutemme on rakentanut syvää luottamusta. Kiitos teille luottamuksesta ja valmiudesta jakaa kokemuksianne muillekin!
Näkemyksistämme asiakkaat arvostavat etenkin kykyä ymmärtää yhteiskunnallista keskustelua. ”Yhteiskunnallisen keskustelun ja kontekstin laaja ymmärrys on meille ratkaisevan tärkeää. Brunnenilaisia ei tarvitse opettaa, vaan he paneutuvat vaikeisiinkin asioihin ja ovat aina moitteettomasti valmistautuneita. Se säästää valtavasti asiakkaan aikaa”, asiakkaamme toteavat.
Asiakkaat kokevat myös, että tekemämme työ on ollut vaikuttavaa, se on sidottu mitattavasti liiketoimintaan ja tehnyt viestinnän arvon näkyväksi. Asiakkaamme kertovat, että Brunnenin viestinnän strateginen osaaminen on huippuluokkaa: ”Erinomaista tukea viestinnän strategisen suunnittelun sparraamiseen. Suorasanaista ja ymmärrettävää konsultointia, joka kytkettiin rohkeasti liiketoimintastrategiaan”, kuului eräs kommentti.
Kehitysehdotukseksi saimme palautteen, joka korostaa kuuntelemisen tärkeyttä. Kuunteleminen ohjaa toimintaamme, ja sen merkitystä ei voi liikaa korostaa. Otamme palautteen tosissamme. Kiitos siitä!