Asiakkaat sen kertoivat: työmme laatu kovaa
Tuoreen asiakastyytyväisyyskyselyn (5/2019) mukaan Brunnenin asiantuntemus on tasoltaan mitä korkealuokkaisinta. Kyselyyn vastanneet asiakkaamme kertoivat, että meiltä saa palvelua, joka on tarkoin puntaroitua ja huomioi viestinnän viimeisimmät ilmiöt.
Palautteen mukaan olemme kriittisiä ajattelijoita, jotka katsovat asiakkaan haasteita monista eri näkökulmista, aina ratkaisuhakuisesti. Pinnallisten ismien perässä emme juokse ennen kuin ne on koeponnistettu.
”Nyt osaamme löytää oikean näkökulman viestimiseen. Niin, että media kiinnostuu ja asiakkaamme myös. Pinnalliset heitot eivät kuulu Brunneniin, mitä arvostamme suuresti. Asiakas kohdataan aina ihmisenä ja palvelu on aukottoman laadukasta. Tavoitettavuudestakin annan kiitosta”, kuului eräs kommentti.
Meitä pidetään myös innostavina yhteiskehittäjinä. Asiakas ei jää yksin, vaan brunnenilaiset huolehtivat asiakkaiden asioista kuin omistaan. ”Viestinnän ja työskentelytapojen kehittäminen yhdessä on ollut arvokasta. Olemme saaneet odottamaamme tukea aina kun olemme sitä tarvinneet. Brunnen on välitön ja luo hyvän kehittämisilmapiirin”, oli yksi suora palaute asiakaskentästämme.
Brunnenin verraton viestintätuki kriisitilanteissa oli myös huomattu.
Vaikka suhtaudumme työhön vakavasti ja intohimoisesti, ei se tarkoita kuivuutta ja harmautta. Mainiota, että tekin olette huomanneet sen! Kuten palaute kertoo ”rento meininki, hurtti huumori ja vapaa atmosphere!”
Ainoa kyselyssä esille tullut, pieni kehittämisen kohde on ideoinnin hajonta – kun innostumme, lähdemme laukalle ja joskus tuppaa fokus hetkeksi laventumaan. Tämä mielipide on tärkeä kuulla, kiitos siitä.