Brunnen määritteli WSP:n viestinnän yhdessä asiakkaan kanssa
Suunnittelu- ja konsultointiyritys WSP halusi uudistaa viestinnän ja markkinoinnin käytänteitä.
Brunnen oli mukana uudistamassa toimintamalleja, joilla saatiin tehokkaampia linjauksia toteutukseen ja mittaamiseen.
Puhelimesi soi koko ajan ja sinulle tarjotaan toinen toistaan paremmalta kuulostavia markkinointiratkaisuja: ilmoituksia lehtiin, maksullisia juttuja ilmoitusliitteisiin, videototeutuksia, liikelahjojen kimaraa. Onko tuttu tilanne?
Asiakkaamme WSP kyllästyi joka puolelta sinkoileviin myyntipuheluihin ja kutsui Brunnenin määrittelemään markkinoinnin tavoitteet ja työkalut. Tavoitteena oli käyttää rahaa sinne, mistä on mitattava hyöty. Markkinoinnin ja viestinnän toiminnot ulkoistettiin Brunnenille, jonka vastuu laajeni konsultoinnista toteutukseen.
Erilaisten viestinnän ja markkinoinnin, kuten ilmoittelun ja tapahtumien konsepteja ja budjetteja määriteltiin yhdessä ja uudistuneet konseptit viestittiin koko organisaatiolle.
Samaan aikaan vastasimme mediasuhteista: muun muassa Helsingin Kruunusiltojen arkkitehtikilpailun voittajaa oli mielekästä esitellä toimittajille. Palveluihimme kuuluivat haastattelut, lehdistötiedotteet, mielipidekirjoitukset ja henkilökuvat.
Markkinointitapahtumien yhteydessä osallistujille tarjottiin myös harjoituksia oman esityksen pitoon sekä hissipuhevalmennuksia.