
Brunnenille neljä finalistipaikkaa ICCO Global Awards -kilpailussa
Brunnen on jälleen noussut alan huippujen joukkoon maailmanlaajuisessa ICCO Global Awards -kilpailussa. Tänä vuonna saimme peräti neljä paikkaa tavoitellussa finaalissa.
Kilpailun finalistit valittiin tiukan arviointiprosessin kautta. Työt arvioi 20 hengen tuomaristo, johon kuuluu viestinnän arvostettuja ammattilaisia eri puolilta maailmaa. Mukana on alan toimistojen ja järjestöjen johtoa, instituuttien edustajia sekä yritysten viestinnän päättäjiä. Kansainvälinen tuomaristo kattaa Euroopan, Yhdysvallat, Lähi-idän, Aasian ja Afrikan.
Brunnenin finaalipaikat
Infrastructure (Construction, Energy, Manufacturing & Real Estate) Award: Brunnen & Suomen Vesilaitosyhdistys
Best Strategy and Evaluation in a Campaign: Brunnen & Verdis
Best Strategy and Evaluation in a Campaign: Brunnen & Suomen Vesilaitosyhdistys
Best Public Affairs Campaign: Brunnen & Suomen Vesilaitosyhdistys
Shortlistatut työt
From Bins to Business Strategy (Brunnen & Verdis)
Asemoimme ympäristöhuoltoyhtiö Verdiksen palvelut entistä strategisemmin viestinnän eri keinoin. Asiakkaat alkoivat nähdä palvelut osana omaa tuloksentekokykyään, ja Verdis ylitti kasvutavoitteensa.
Public Affairs Exposed Finland’s Hidden Water Crisis (Brunnen & VVY)
Yhteistyössä Suomen Vesilaitosyhdistyksen kanssa nostimme maan alla kyteneen vesikriisin valtakunnalliseksi keskustelunaiheeksi ja poliittiseen päätöksentekoon. Vaikuttajaviestinnällä osoitimme Suomen vesi-infran haavoittuvuuden ja perustelimme investointien tarpeen.
ICCO Global Awards -kilpailu järjestetään Intiassa Mumbaissa 12. marraskuuta.
Kilpailusta vastaa viestintätoimistojen maailmanlaajuinen kattojärjestö The International Communications Consultancy Organisation (ICCO). ICCOon kuuluu 41 alajärjestöä, jotka edustavat 82 maata ja yli 3000 viestintätoimistoa. Suomalaisia viestintätoimistoja ICCOssa edustaa toimialajärjestömme Marketing Finland.