Ihmisen kokoinen strategiaviestintä toi Brunnenille voiton Finnish Comms Awardsissa
Suomen tunnetuin, erittäin tasokas viestintäkilpailu Finnish Comms Awards huipentui 31. lokakuuta upeaan palkintogaalaan. Voitimme kultaa asiakkaamme WithSecure Oyj:n kanssa vaativassa yritys- ja yhteisöviestinnän kategoriassa. Lisäksi asiakkaamme Habitan toimitusjohtaja Mika Pärssinen valittiin Vuoden Spokespersoniksi.
Yrityksille kyberturvaa tarjoava WithSecure Oyj halusi viestiä ymmärrettävästi ja innostavasti henkilöstölleen päivitetystä strategiasta.
Voittotyö osoitti, miten inhimillinen ja luottamusta rakentava viestintä vaikuttaa, kun se on sanoitettu ihmisen kokoiseksi – strategia saatiin onnistuneesti viestittyä henkilöstölle läpi 17 maan ja 70 kansallisuuden. Jo työmme nimi kiteyttää olennaisen: WithSecuren päivitetty strategia kääntyi eloon osallistavalla ja ihmislähtöisellä viestinnällä.
Yhteistyömme perustui lujaan luottamukseen, ja tuloksena syntyi mitattavaa liiketoiminta-arvoa. Juuri tämä teki työstä kullanarvoisen, myös 40-päisen ammattilaistuomariston mielestä.
”Pienelle kahden hengen viestintätiimillemme Brunnenin strateginen osaaminen, toimialaymmärrys ja ihmislähtöinen tapa lähestyä strategiaviestintää olivat korvaamaton apu”, kertoo Sini Peltosaari, Director, Internal Communications, WithSecure Oyj.
Habitan toimitusjohtaja palkittiin Vuoden Spokena
Eivätkä hienot kisauutisemme lopu tähän! Asiakkaamme Habitan toimitusjohtaja Mika Pärssinen valittiin Vuoden Spokespersoniksi. Takana on seitsemän vuoden syvä viestintäyhteistyö, jonka aikana Mika on noussut alansa TOP 3 -vaikuttajan joukkoon.
Johtava talous- ja yleismedia tuntee asiakkaamme ihmisenä, jolla on aina aikaa palvella. Henkilönä, jolla on näkemystä ja rohkeutta puhua myös alansa vaikeista aiheista. Pärssisen sanoin:
”Vaikka toisinaan datan kerääminen haastatteluun meneekin yöhommaksi, niin ajattelen, että yhdessähän me näitä hedelmiä keräämme.”
Onnea vielä kerran asiakkaillemme ja Brunnenin tiimille!
Brunnen tunnetaan alalla strategisena b2b-putiikkitoimistona, joka on juurruttanut alalle viestinnän vaikuttavuuden ajattelun. Olemme ykkönen asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisessä (Taloustutkimus 2023). Asiakastyytyväisyytemme on poikkeuksellisen korkea: NPS on 87 (maksimi 100).