Kovat kasvutavoitteet näkyviksi mediaviestinnällä
Insinööritalo Rejlers kaipasi osaavaa mediavaikuttamisen kumppania tukemaan yrityksen kunnianhimoista tavoitetta. Me autoimme heitä purevan viestin muotoilemisessa sekä keskeisten mediayhteyksien luomisessa.
Rejlers on määritellyt itselleen kovat kasvutavoitteet: se tähtää viiden suurimman toimijan joukkoon vuoteen 2025 mennessä. Tämä vaatii oikeanlaisia osaajia ja sopivia yrityskauppoja. Sekä näihin liittyvää voimakasta tunnettuuden kasvattamista. Tuore toimitusjohtaja Mikko Vaahersalo halusi käynnistää työn mediavaikuttamisella, ja valitsi tähän kumppanikseen Brunnenin.
”Osaajapula alallamme on todellinen. Ala on kasvanut viime vuosina vahvasti, ja samaan aikaan moni alan yritys on laajentanut palveluvalikoimaansa. Tällaisessa tilanteessa voi olla, että syvän insinööriosaamisen omaava asiantuntija ei tunnista enää parasta paikkaansa. Me uskomme siihen, että juuri tällaisilla ihmisillä on vetovoimaa vaativien teollisuuden, energian ja rakentamisen hankkeissa. Brunnen auttoi meitä hienosti sanoittamaan viestimme sekä rakentamaan kestävät sillat olennaisten medioiden ja toimittajien luokse. Saimme meille tärkeät viestit läpi ja nyt mediavaikuttamista on helpompi jatkaa”, Rejlersin toimitusjohtaja Mikko Vaahesalo sanoo.
Rejlersillä työskentelee yhteensä 1000 ihmistä 21 paikkakunnalla Suomessa, ja sen liikevaihto on 100 miljoonaa euroa. Rejlers on ruotsalainen pörssilistattu perheyritys, jonka Suomen markkina-alue on yhtiön toiseksi suurin.