Määrätietoinen viestintä siivitti Urbaserin tavoitteisiin
Ympäristönhuoltoyritys Urbaser Oy:n ja Brunnenin yhteinen taival alkoi parisen vuotta sitten. Vahva viestinnän strateginen kumppanuus sekä pitkäjänteinen brändi- ja tunnettuustyö ovat auttaneet Urbaseria liikevaihtotavoitteiden saavuttamisessa.
Suomen suurimpiin ympäristönhuoltoyrityksiin kuuluva Urbaser Oy on tehnyt määrätietoista brändi– ja tunnettuustyötä muutaman vuoden ajan. Yrityskaupan myötä käyttöön otettu uusi yritysnimi on vaatinut hallittua viestintää niin omalle henkilöstölle kuin asiakkaille ja kumppaneille.
Viestintätoimisto Brunnenin kanssa Urbaser on laatinut viestinnän strategiset linjaukset, määritellyt ydinviestin ja sloganin sekä rakentanut mainoskampanjoiden sekä henkilöstö- ja asiakaslehtien konseptit. Myös töiden toteutus on kuulunut ja kuuluu Brunnenin vastuulle.
”Yhteistyömme perustuu vahvaan strategiseen kumppanuuteen. Se tehdään mitä on sovittu, ja yhdessä pallotellaan vaihtoehtoisia tapoja näkyä ja vaikuttaa. Brunnen on ympäristöalan tuntemuksensa lisäksi osannut pitää hienosti kaikki langat käsissä silloinkin, kun aikataulut ovat olleet tiukat ja meidän kalenterimme aivan täynnä. He ovat tehneet määrätietoista työtä tunnettuuden ja brändinkehittämisen eteen, mikä on auttanut meitä saavuttamaan liikevaihtotavoitteemme. Yhteistyömme on syventynyt vaihe vaiheelta”, Urbaserin toimitusjohtaja Jukka Koivisto kertoo.