Rakennuttajatoimisto HTJ:n viestintään ryhtiliike
HTJ on yksi Suomen johtavista rakennuttajatoimistoista, joka tarvitsi viestintämuskeleita yrityskuvansa ja työnantajakuvansa vahvistamiseen. Brunnen valikoitui HTJ:n kumppaniksi vahvan rakennetun ympäristön ymmärryksensä ansiosta.
Yhteistyömme punaiseksi langaksi muodostui HTJ:n ydinviesti Kasvatamme onnistumisia, joka kudottiin mukaan kaikkiin sisältöihin ja viestinnän sovelluksiin. Lisäksi valmensimme HTJ:n johtoa ottamaan estradit haltuun erilaisissa viestintätilanteissa ja ammensimme heille varmuutta oman asiantuntijuutensa viestintään.
Yhdessä ymmärsimme, että HTJ:n tunnettuuden vahvistaminen vaati myös ryhtiliikettä toiminnan parhaiden viestinnällisten kärkien löytämiseksi. Tämä konstailematon rakennuttajatoimisto teki nimittäin monissa maan merkittävimmissä rakennushankkeissa paljon hienoa työtä, mutta ei aina saanut ansaitsemaansa huomiota. Yhteistyössä löysimme keinot hankkeiden kiinnostavimpien viestien seulomiseksi ja loimme tuloksellisen mediaviestinnän ja sisällöntuotannon toimintamallin.
”Olemme saaneet Brunnenilta terävän näkemyksellistä viestintäpalvelua niin strategisella tasolla kuin käytännön toteutuksissa. Olemme onnistuneet lisäämään näkyvyyttämme meille tärkeissä kanavissa ja sujuvoittamaan myös sisäisiä toimintamallejamme hankkeiden viestintäprosessia suunniteltaessa”, HTJ:n toimitusjohtaja Janne Ketola kertoo.
Muutamia esimerkkejä HTJ:n timanttisimmista hankkeista ovat Lahden Eteläisen Kehätien infrahanke, Kiasman peruskorjaus, Taysin uudistamisohjelma sekä Vantaan Energian lämmön kausivarastohanke.