Viestintäalan imagotutkimus: Brunnen ykkönen eettisyydessä ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisessä
Kuulumisia uunituoreesta Viestintäalan yritysten imagotutkimuksesta (Taloustutkimus). Kun tarkastellaan strategista viestintää tekevää 30:tä verrokkiorganisaatiota, sijoittuu Brunnen ykköseksi luotettavuudessa, toiminnan eettisyydessä sekä asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisessä.
Kärkikolmikossa olemme kyvyssä kuunnella asiakasta, työn kokonaisorganisoinnissa, aikataulussa pysymisessä, asiakkaan toimialan ymmärtämisessä sekä hinta‒laatusuhteessa.
Strategisen viestinnän toimistoista meitä suositellaan toiseksi eniten.
Vastaajien mukaan osaamisemme on parasta viestinnän strategisena suunnittelijana ja konsultoijana, viestinnän kouluttajana ja valmentajana, yritysviestinnässä sekä vaikuttajaviestinnässä. Tähän on helppo yhtyä. Nämä ovat myös asioita, joihin tutkimuksen mukaan viestinnän päättäjät aikovat investoida seuraavan kahden vuoden aikana. Myös muutos– ja vastuullisuusviestintä koettiin tärkeiksi.