Brunnenille hopeaa ja pronssia kansainvälisen viestintäverkostomme kilpailussa
Meillä on jälleen mahtavia uutisia! Voitimme hopeaa ja pronssia kahdella työllämme kansainvälisen viestintäverkostomme kilpailussa. Osallistujia oli 16 maasta.
Lähetimme kilpailuun kaksi työtä, jotka molemmat ylsivät palkintosijoille. Hopeaa tuli asiakkaamme Verso Foodin kanssa saavutetuista erinomaisista viestinnän tuloksista. Verso Food ja sen brändi Härkis ovat saaneet suunnitellusti jalansijaa julkisuudessa, pääviestit ovat kiinnostaneet kohdeyleisöjä ja Verso Foodin tarinaa on kerrottu useissa yhteyksissä. Olemme tehneet myös päättäjätason vaikuttamista ja pieni mutta pippurinen härkäpapu on näkynyt jännittävällä tavalla jopa Linnan juhlien koruloistossa.
Pronssisijalle ylsimme asiakkaamme e2 Tutkimuksen kanssa. Olemme yhdessä rakentaneet määrätietoisesti e2 Tutkimukselle luotettavan yhteiskunnallisen asiantuntijan roolin. Tuloksista kertoo se, että e2 Tutkimuksen asiantuntijat ovat erittäin kysyttyjä kommentaattoreita erilaisten yhteiskunnallisen ilmiöiden tulkitsijoina. Näemme heitä säännöllisesti uutis- ja ajankohtaisohjelmissa, esimerkiksi vaalien alla.
Olemme hyvin ylpeitä siitä, että työmme saa tunnustusta kansainvälisellä tasolla.
Kiitos myös asiakkaillemme, jotka ovat luottaneet meihin!