A-Insinöörit sai erottuvan viestin rohkealla puristuksella
Rakentamisen suunnittelu- ja konsulttitalo A-Insinöörit toivoi apua sen toimintatapoja kuvaavan ydinmerkityksen kiteyttämisessä. Kuvaan astui Brunnen ja YdinviestiBootcamp, jossa yhdessä alansa arvostetun tekijän kanssa muotoilimme sille erottuvan ja eri sidosryhmiä puhuttelevan viestin. Lopputulos on näkyvillä kaikialla A-Insinöörien viestinnässä ja markkinoinnissa.
A-Insinöörit halusi sanoittaa itselleen merkityksen, joka ilmentää sen alaa uudistavaa otetta ja kirvoittaa asiakkaiden mieltä. Suomalainen, ennakkoluuloton yli 800 hengen rakentamisen suunnittelu- ja konsulttitalo on tuonut Suomeen paljon uudenlaista ajattelua, ja sen toimintaa sävyttää jatkuva yhdessä tekemisen ja parantamisen periaate. Ilmankos asiakastyytyväisyys on korkea ja nimekkäät hankkeet – kuten Vuosaaren satama ja Tampereen rantatunneli – ovat tehneet A-Insinööreistä alan arvostetun tekijän.
Brunnen tuli mukaan sparraamaan ja johti YdinviestiBootcampin, jossa yhdessä A-Insinöörien johtoryhmän kanssa mietittiin mahdollisen viestin erilaisia ilmentymiä. Iloista tekemistä leimasi ennakkoluulottomuus, korkeat tavoitteet sekä haastaminen puolin ja toisin. Mikään ihan tavallinen ei kelvannut, sillä sellaisia vaihtoehtoja on jo Suomi täynnä.
Osallistavalla ja määrätietoisella tekemisen otteella syntyi hieno lopputulos: ihmisiä, joiden kanssa rakennat rohkeasti parempaa. Tämä viesti näkyy nyt kaikkialla A-Insinöörien viestinnässä ja markkinoinnissa, ja sen moniulotteisuus tarjoaa erilaisia tartuntapintoja kaikille sidosryhmille.
A-Insinöörit – Ihmisiä, joiden kanssa rakennat rohkeasti parempaa