Brunnen Communications – viestintätoimisto

Brunnenille kaksi kultaa Suomen merkittävimmässä viestintäkilpailussa Finnish Comms Awardsissa

Nyt on mittelöt mitelty, ja vieläpä huippuonnistuneesti! Kaksi asiakastyötämme palkittiin vuoden 2021 parhaina viestintätöinä. Korkeatasoinen ja laaja tuomaristo (36 jäsentä) arvioi ei vain viestinnän suunnittelun laatua, vaan eritoten asiakkaan kanssa tehtyä yhteistyötä. Olennaista ei ole se, kuka teki, vaan että yhdessä tehtiin. Ja me tehtiin!

Voitimme palkinnot kahdessa meille strategisesti tärkeässä kategoriassa: yritys- ja organisaatioviestintä sekä kriisi- ja poikkeustilaviestintä. Asiakkaamme, Euroopan johtava maatuulivoiman rakentaja OX2 sekä Suomen vanhin luonnonmukainen eläinpuisto Ähtäri Zoo luottivat meihin ja siitä kiitämme heitä lämpimästi.

Kultapalkitut työt olivat ”Vuorovaikutuksesta rakennettiin menestystekijä OX2:lle” ja ”Mainekriisi Ähtäri Zoo Karhulassa selätettiin ennakoivalla viestinnällä.”

”Olemme onnistuneet kasvamaan Suomessa merkittävästi ja viemään pitkään kehitysvaiheessa olleita hankkeitamme eteenpäin. Tässä ennakoivalla viestinnällä ja aktiivisella keskittymisellä paikalliseen sidosryhmäyhteistyöhön on ollut ratkaiseva merkitys”, kertoo OX2 Suomen maajohtaja Teemu Loikkanen.

”Eläinpuiston kannalta oli olennaista, että kumppani toi oman vahvan ammatillisen asiantuntemuksensa eläinpuiston kriisiviestintään. Olen hyvin huojentunut siitä, ettemme yrittäneet selvitä kriisistä omin voimin. Viestintätoimiston ja meidän yhdessä valitsema ja noudattama avoin ja kuunteleva viestintä osoittautui oikeaksi etenemistavaksi”, Ähtäri Zoon intendentti Marko Haapakoski kertoo.

Voittajatöiden lisäksi pääsimme finaaliin myös neljällä muulla hienolla asiakastyöllämme

1. Julkishallinto ja järjestöt: Ei ruuhkamaksuille! Kuntalaisten oikeudenmukaisuudelle vaikuttava sanoitus, KUUMA-seutu

2. Liikenne ja logistiikka: Stop ruuhkamaksuille! Yleinen mielipide haltuun epäsuoralla vaikuttamisella, KUUMA-seutu

3. Vastuullisuusviestintä: Korona nosti koirabuumin, mutta koira ei ole pehmolelu, Kennelliitto 

4. Ansaittu näkyvyys ja mediasuhteet: Ei ruuhkamaksuille! Ansaitulla näkyvyydellä suotuisa pohja lain valmistelulle, KUUMA-seutu.

Uskomme vaikuttavaan viestintään, missä sidosryhmien tarkka ymmärtäminen johtaa asiakkaan liiketoiminnan kannalta onnistuneimpaan tulokseen. Nämä voitot todistivat sen, että työmme arvo ja merkitys on ymmärretty.

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi