Brunnenilta kaikki neljä asiakastyötä finaaliin ennätyksellisen kovatasoisessa Finnish Comms Awards -kilpailussa
Riemukkaita uutisia! Meidät on yhdessä asiakkaidemme KUUMA-seudun, OX2 Suomen, Kennelliiton ja Ähtäri Zoon kanssa valittu Finnish Comms Awards -kilpailun shortlistille kuudessa kategoriassa. Tänä vuonna finaaliin pääsy oli erityisen hieno saavutus, sillä ennätykselliset 132 kisatyötä mittelöivät paikasta kisan parhaimmistossa.
Finaalikierrokselle valittiin yhteensä 49 asiakastyötä. Työt ovat 18 eri toimiston käsialaa. Meiltä shortlistalle pääsi toiseksi eniten töitä kaikista toimistoista.
Olemme finaalissa neljän upean asiakkaamme kanssa seuraavissa kategorioissa:
- Julkishallinto ja järjestöt: Ei ruuhkamaksuille! Kuntalaisten oikeudenmukaisuudelle vaikuttava sanoitus, KUUMA-seutu
- Liikenne ja logistiikka: Stop ruuhkamaksuille! Yleinen mielipide haltuun epäsuoralla vaikuttamisella, KUUMA-seutu
- Yritys- ja organisaatioviestintä: Vuorovaikutuksesta rakennettiin menestystekijä OX2:lle, OX2
- Kriisi- ja poikkeustilaviestintä: Mainekriisi Ähtäri Zoo Karhulassa selätettiin ennakoivalla viestinnällä, Ähtäri Zoo
- Vastuullisuusviestintä: Korona nosti koirabuumin, mutta koira ei ole pehmolelu, Kennelliitto
- Ansaittu näkyvyys ja mediasuhteet: Ei ruuhkamaksuille! Ansaitulla näkyvyydellä suotuisa pohja lain valmistelulle, KUUMA-seutu
Finnish Comms Awards on vuosittain järjestettävä viestintätoimiston ja asiakkaan yhteinen kilpailu, jossa arvioidaan nimenomaan yhteistä onnistumista. Samalla kilpailu lisää palvelun ostajien ymmärrystä viestinnän merkitystä kohtaan – onhan esillä alan ehdoton kärki.
Kilpailu jatkuu 28. lokakuuta järjestettävässä pitchauspäivässä, jossa kukin työ esitellään tuomaristolle. Kilpailun voittajat palkitaan Finnish Comms Awards -juhlagaalassa 11. marraskuuta.
Lue lisää tämän vuoden kisasta sekä päätuomari Tiinu Wuolion ja Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemmikin mietteistä täältä.