Case: Uuden strategian rinnalle entistä vaikuttavampaa viestintää

OAJ:n uuden strategian rinnalle entistä vaikuttavampaa viestintää

Akavan suurin etujärjestö OAJ halusi rinnalleen kumppanin rakentamaan viestinnästään entistä vaikuttavampaa ja mitattavampaa.

OAJ toimii noin 120 000 jäsenen yhteisönä. Järjestön uusi, yhteisöllisesti laadittu strategia hyväksyttiin syksyllä 2020. Strategiassa painottui avoin ja aktiivinen viestintä.

Brunnenin avulla OAJ:n viestinnän strategiset linjaukset vietiin maaliin ripeästi ja asiakkaan aikaa säästäen. Brunnen sparrasi järjestölle myös vaikuttavuuden mittariston, jolla varmistettiin keskittyminen uuden strategian mukaiseen viestintään.

”Brunnenin rooli OAJ:n viestinnän viemisessä entistä strategisemmalle tasolle oli merkittävä. Brunnenin prosessi oli selkeä ja johdonmukainen”, kiittää OAJ:n viestintäjohtaja Hanna Ottman 

ja jatkaa: ”Prosessissa kiteytyi OAJ:lle toimivat ja OAJ:n näköiset viestinnän periaatteet, jotka tukevat järjestön viestintää kaikilla toiminnan tasoilla.” 

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi