Brunnen Communications – viestintätoimisto

Palvelumme

Brändi  

Erotutko riittävän kirkkaasti asiakkaillesi? Brändi tarjoilee sen merkityksen, jonka pohjalta ihminen sitoutuu liiton jäseneksi, asiakas valitsee yrityksesi ja työnhakija lähestyy juuri sinua. Brändi on yksi organisaatiosi arvokkaimmista omaisuuseristä. Se on investointi, joka on rakennettava taitaen. 

Kaukana ovat ajat, jolloin pelkkä ydintuote tai teknologinen edistysaskel kilahtivat euroina kassakirstuun. Brändi on tapa varmistaa, että innovaatiosi pääsee hankintalistalle ja että juuri sinun yrityksesi valitaan rakentamaan pandemianjälkeistä Suomea. Se on kirkas muistijälki osin digitalisoituvan, osin kohtaamisia vaativan maailman keinulaudalla.  

Brändi on yhdistävä merkitys ja erottava muistijälki. Se on tapa toimia ja kohdata. Se on äänensävy, jolla teet markkinointia sosiaalisessa mediassa – se on tapa, jolla ajat sisään uudet työntekijät. Vahvan brändin lopputulemana asiakkaasi ja työntekijäsi muodostavat parhaimmillaan hyvin henkilökohtaisia suhteita organisaatioosi, palveluun tai tuotteeseen. Jopa rakkaussuhteita. Niitä, joilla varmistat menestyksesi. 

Brändistrategia

Markkinointiviestintä

Brändistrategia

Brändistrategia luo suuntaviivat ja ikioman tontin erottautumiselle. Sen pohjana toimii organisaation strategia, ja sen rakennusprojekti tapahtuu yhdessä sisältä ulospäin. Yhtä paljon kun organisaatiosi on erottauduttava asiakkaille, on sen sitoutettava he, jotka asiakkaitasi kohtaavat.  

Brändistrategia on erottautumisesi kompassi ja markkinointisuunnitelmasi navigaattori. Jalostamme siihen ainutlaatuisuutesi Brunnenin tehokkaassa prosessissa yhdessä toimintaympäristöäsi, asiakastarpeitasi sekä vahvuuksianne tarkasti kuullen. 

Brändistrategian tekeminen osallistaa parhaimmillaan organisaatiosi joka tason pohtimaan ainutlaatuisuuttasi. Strategia on oivallusten kirjattu kiteymä: uniikki kilpailuetu, lupaus, tarina, attribuutit ja brändipersoona. Näille rakennat markkinointiviestintäsi, tapasi toimia, näkyä ja vuorovaikuttaa.  

Palvelumme

  • Sisältöstrategiset linjaukset: tunnistamme asiakassegmenteillesi olennaisimmat kanavat ja niiden erityispiirteet. Työstämme brändisi mukaiset kiinnostavat sisältötyypit kuhunkin kanavaan.  

Markkinointiviestintä

Haluatko uusia liidejä, työntekijöitä tai ovenavauksen päätöksentekijöille? Me autamme sinua asettamaan konkreettiset tavoitteet markkinointiviestinnälle. Tunnistamme ja määrittelemme kohderyhmäsi ja näiden tarpeet. Löydämme oikeat keinot ja kanavat asiakkaidesi tavoittamiseen. 

Tehokas markkinointiviestintä tarvitsee konkreettiset tavoitteet ja mittarit. Niiden pohjalta tunnistamme ja määrittelemme olennaisimmat asiakasprofiilit ja näiden tarpeet.

Vasta sitten valitsemme keinot ja kanavat sisällöillesi ja lähdemme kutkuttamaan kohderyhmiesi aisteja. Tavoitteellisella etenemisellä muutamme yhdessä kuvat, tekstit, videot, blogit, yritysblogit, vlogit, esitteet, infograafit, some-kampanjat ja esitykset mitattavaksi arvoksi asiakkaillesi. 

Brunnenilta saat suunnitelmallista, ennakoivaa ja tuottavaa markkinointiviestintää.  

Palvelumme

  • Brändipresenssi kanavissa: huomioimme jokaisen kanavan erityispiirteet ja autamme sinua moninkertaistamaan äänesi siten, että kohderyhmäsi kohtaa johdonmukaisesti puhuvan ja näkyvän brändin. 
  • Strategiset kampanjat: toteutamme strategisiin tavoitteisiin pohjautuvan, markkinointitavoitteitasi tukevan kampanjan.  
  • Sisältömarkkinointi: hyvällä sisältösuunnitelmalla autamme sinua paketoimaan ja personoimaan viestisi innostavaksi ja erottuvaksi. 

Odotamme yhteydenottoasi

Helena Hulkko

Helena Hulkko

johtava viestintäkonsultti, KTM

+358 50 582 2211
helena.hulkko@brunnen.fi

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi