Brunnen – vaikuttavaa viestintää maan parhaalla hinta-laatusuhteella

Viestinnällä voi tehdä ihmeitä, ja jos en minä niitä osaavien kollegoiden kanssa tee, niin ketkäs sitten, ajatteli Taru Nikulainen ja näin Brunnen sai alkunsa. Kahdeksan vuoden aikana tiimi on vaihtunut ja kasvanut, mutta pysyvää on ollut vahva viestinnän osaaminen ja halu saada asiakas loistamaan.

Yritykselle tarvittiin vahva, mutta helposti muistettava nimi – sana, jonka ainakin osa asiakkaista tunnistaa. Koska Suomi oli täynnä englanninkielisiä yritysnimiä, kääntyi germanisti Tarun katse toiseen vahvaan maailmankieleen, saksaan. 

Brunnen tarkoittaa saksaksi suihkulähdettä. Saksankielisillä paikkakunnilla, puistoissa ja aukioilla, ei voi olla huomaamatta lukuisia Brunnen-liitteisiä suihkukaivoja, kuten Kaiserbrunnen, Hellbrunnen, Neptunusbrunnen.

Suihkulähde symboloi kaikkea tekemistämme: ammennamme pirskahtelevasta ja valoa heijastavasta vedestä uusia ideoita ja tarjoamme ne sinun käyttöösi. Saamme organisaatiosi kukoistamaan, sillä uskomme tarinan voimaan, hyvään sisältöön ja viestinnän mittaamiseen. Tavoitteenamme on auttaa sinua olemaan vaikuttavampi ja tekemään parempaa tulosta.

Kansainvälisyys näkyy toiminnassamme päivittäin

Kuulumme ainoana suomalaisena viestintätoimistona kansainväliseen viestintätoimistojen verkostoon CommWorldiin. Intensiiviset tapaamiset järjestetään kaksi kertaa vuodessa, joiden lisäksi keskustelemme eri maiden kanssa viikoittain. Hoidamme myös yhteisiä asiakkuuksia ja varmistamme, että asiakkaan viestintää ja markkinointia tehdään tuloksellisesti. 

Asiakas voi myös harkita tuloa Suomen markkinoille. Tällöin toimimme asiakkaan paikallisena viestintätoimistona. CommWorld ei kuitenkaan sido meitä mihinkään: voimme ottaa vastaan myös itsenäisiä toimeksiantoja ja valita maakohtaiset kumppanit tarpeesi mukaan. Verkoston kautta saamme uusia ideoita ja kuulemme tuoreimmat trendit maailmalta. CommWorldin avulla pysymme valppaina ja aina askeleen edellä muita.

Asiakkaamme kertovat

Brunnenin kirjoittaja- ja some-valmennuksissa asiantuntijoidemme rooli vaikuttajina on selkeytynyt ja he ovat saaneet työkaluja ja motivaatiota tavoitteelliseen viestintään. Brunnenin valmentajat saivat osallistujilta hyvät arvosanat, heitä pidettiin osaavina ja selkeäsanaisina.”

Kati Myllynen, toiminnanjohtaja, Lääkäriliitto

”Johdollemme on tärkeää, että strategiset viestinnän linjaukset pohditaan luotettavan, toimeliaan ja alamme tuntevan viestintätoimiston kanssa. Brunnen on aina valmis palvelemaan ja sitoutumisesta ja ilosta näkee, että he ovat aidosti kiinnostuneita meistä ja työstämme.”

Sanna Huopio, viestintäjohtaja, Sweco

”Brunnenilaiset ovat näyttäneet meille miten tekemisen ilo ja korkea ammattitaito kuuluvat samaan pakettiin. Brunnen on sitkeällä työllään tuonut meidät näkyvästi esille ja vahvistanut tunnettuuttamme alalla. Brunnenin myötä olemme oppineet tunnistamaan oikeanlaiset vaikuttamisen paikat.”

Benny Lillqvist, kehitysjohtaja, Alfa Laval

”Suunniteltu, tavoitteellinen ja ennakoiva sisältöstrategia ja sisällöntuotanto on vahvistanut huomattavasti Habitan sosiaalista myyntiä ja työnantajamielikuvaa.”

Mika Pärssinen, toimitusjohtaja, Habita Finland Oy

“Brunnen built an effective integrated campaign which profiled Kamstrup as a strong player in smart metering in Finland. We got a good reach among the target group. Additionally, we received a good punch of qualified leads. Kamstrup is happy to continue with Brunnen, who has an extensive market insight, high level of expertise and really good cooperation.”

Carina Nørgaard, Marketing Campaign Manager, Kamstrup

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi