Ajankohtaista

Kumisaapas ei suojaa, jos olet jo hypännyt lätäkköön

Kirjoitan tätä blogipostausta täysin lennosta. Kirjaimellisesti, sillä olen työmatkalla ja ymmärsin juuri jotain tärkeää, mikä liittyy nopeaan reagointiin ja viestintään yllättävissä tilanteissa. Viestinnän ajoitus!

Mitäpä jos puhuttaisiin suomea

Toisinaan se on viestinnän ammattilaisellakin vaikeaa. Nimittäin ymmärtää, mitä joku alan sana tarkoittaa.

Avaimet somekeskusteluun Twitter-koulutuksilla

Paperinkeräys vahvisti asemaansa somessa Twitter-koulutuksilla, joiden avulla poistettiin henkilöstön vaihtelevien taitotasojen aiheuttamat esteet.

Jääkone sulattaa ja sitoo sydämet yhteen

Näinä aikoina amerikkalainen elämänmeno ei ole kovassa kurssissa. Vaalipuheet ovat ikäviä ja loukkaavia, mutta se on vain kääntöpuoli ihmisten osallistamisesta, joka Yhdysvalloissa osataan – ainakin jäähallissa.

Brunnen valmensi SKOLin SuomiAreenaan

SKOL ja kumppanit nousivat SuomiAreenan lavalle Brunnenin sparrauksessa: asennetta peliin ja go!

Monta maalia tähtäimessä

Arki viestintätoimistossa koostuu tiimipelaajista, jotka pelaavat ajoittain eri kentillä. Tilanteet voivat olla hyvin hektisiä ja nopeilta kentän vaihdoksilta ei aina vältytä.

Paperinkeräyksen verkkosisältö otettiin haltuun digiryhmässä

Paperinkeräys kaipasi mallinnettua polkua kohti sille vierasta digiympäristöä. Brunnen on Paperinkeräyksen pitkäaikainen viestintäkumppani, joten meille annettiin tehtäväksi digiuudistuksen johtaminen.
Brunnenin blogi: Yhteisen kielen tärkeys

Palvelu sulle, data mulle

’Jösses, mitä höntsäämistä’, voisi vanhojen hyvien aikojen johtaja todeta palvelumuotoilun ja digitaalisten ratkaisujen kehittämisen suosiosta. Eikö riitä, että itse tuote on hyvä?

Paperinkeräys, Otava ja Brunnen vievät lapset kierrättämään

Alakoululaisille suunnattu, suuren suosion saavuttanut kierrätys-teemainen Reuhurinne-puuhakirja syntyi yhteistyöllä ja hallitulla projektijohtamisella.

Kääk, mainokseni estettiin verkossa

Kuinka paljon mainostat netissä? Entä miten seuraat mainonnan tehoa – sattumanvaraisesti vai oikein valittujen mittareiden avulla?

Onko palvelusi tarinan arvoinen?

Viime viikolla kollegani Elina Vahtera bloggasi kasvokkaisten kohtaamisten merkityksestä. Aihe kytkeytyy vahvasti kysymykseen siitä, millaisia palveluita tulevaisuudessa kehitetään. Palvelumuotoilu käsitteenä on muutenkin kaikkien huulilla.

Kysyjä ansaitsee aidon vastauksen

Liian usein kysymyksiinsä saa vastauksen ”katso googlesta” tai ”siellä se lukee nettisivuilla”. Entä jos vain auttaisimme toisiamme ilman kysymysten kyseenalaistamista ja kohtaisimme toisen rohkeasti, ilman internetiä välikätenä?

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi