Ajankohtaista

Nordic ID tarvitsi ydinviestin kansainvälistymisen tueksi

Brunnen johti ja toteutti Nordic ID:lle yhteisen viestin työpajan, YdinviestiBootcampin. Kansainvälisillä markkinoilla toimiva, automaattisia inventaarioratkaisuja tarjoava Nordic ID halusi lisää voimaa myyntiin.

Luottojoukot rakennetaan vuorovaikutuksella

Miten luon itselleni uudet luottojoukot? Mitä viestinnällisiä elementtejä siihen vaaditaan? Miksi edes tarvitsen luottojoukkoja?

Kuulumisia CommWorldin kansainvälisestä kokouksesta

Osallistuin kansainvälisen toimistoverkostomme CommWorldin kokoukseen huhtikuussa Venetsiassa. Itse asiassa Brunnen hyväksyttiin kokouksessa uudeksi jäseneksi ja ainoaksi Suomen edustajaksi.

10 väärinymmärrystä viestinnästä

Olin maaliskuun lopussa puhumassa ProHow-verkostossa viestinnästä. ProHow on kokeneiden liikkeenjohtajien advisor- ja hallitustyöskentelyn verkosto.

Vuorovaikutus määrittää menestyksen vuonna 2016

Osallistuin viime viikolla Digitalist Networkin tapahtumaan, jonka aiheena oli sosiaalinen ja vuorovaikutteinen liiketoiminta.

Ydinpalveluista se arki alkaa

Viestintäpalveluiden ostaminen voi ainakin tottumattomalle asiakkaalle olla mutkikkaan tuntuista. Vellovia ja epämääräisiäkin tarpeita on monia, mutta ne on vaikea pukea sanoiksi, saatikka mitattaviksi tavoitteiksi.

Myytkö faktoilla vai tarinoilla?

Pohjoismaissa ja etenkin täällä Suomessa elää faktauskollinen kansa. Olemme tottuneet omaksumaan tietoa tiedon perään ja päätöstä hakiessa luotamme tietenkin – faktoihin.

On aika viestiä viestinnästä

Torstaina 10.3. vietettiin Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liiton MTL:n Communications Awards -juhlaa, jossa käytiin läpi vuoden 2015 vaikuttavia viestintätöitä. Tunnustusta saaneilla kilpailutöillä oli selkeitä yhteisiä nimittäjiä.

Sinustako Brunnenin uusi viestintäassistentti?

Etsimme nyt viestintäassistenttia vakituiseen työsuhteeseen. Sinulle on kunnia-asia pitää toimistomme ja asiakkaan arki rullaamassa. Innostut rutiineista ja säilytät tarmosi myös yllättävissä käänteissä.

Kuka teillä asettaa viestinnän tavoitteet?

Edelleen törmää tilanteeseen, jossa viestinnän tavoitteet on asettanut joku muu kuin viestintäjohto ja johtoryhmä itse. Jokainen käsittää, että se ei tuota oikeaa tulosta.

Kiinteistömaailma hyödynsi hackathonissa räätälöityä digiviestintää

Valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju Kiinteistömaailma haluaa tehdä asunnonvaihdosta mahdollisimman helppoa ja turvallista.

Teemaviestinnän ja tarinoiden toimisto palveluksessasi

Esittelimme päivitetyn strategiamme 5-vuotisjuhlissa tammikuussa.

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi