Ajankohtaista

Vuorovaikutus määrittää menestyksen vuonna 2016

Osallistuin viime viikolla Digitalist Networkin tapahtumaan, jonka aiheena oli sosiaalinen ja vuorovaikutteinen liiketoiminta.

Ydinpalveluista se arki alkaa

Viestintäpalveluiden ostaminen voi ainakin tottumattomalle asiakkaalle olla mutkikkaan tuntuista. Vellovia ja epämääräisiäkin tarpeita on monia, mutta ne on vaikea pukea sanoiksi, saatikka mitattaviksi tavoitteiksi.

Myytkö faktoilla vai tarinoilla?

Pohjoismaissa ja etenkin täällä Suomessa elää faktauskollinen kansa. Olemme tottuneet omaksumaan tietoa tiedon perään ja päätöstä hakiessa luotamme tietenkin – faktoihin.

On aika viestiä viestinnästä

Torstaina 10.3. vietettiin Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liiton MTL:n Communications Awards -juhlaa, jossa käytiin läpi vuoden 2015 vaikuttavia viestintätöitä. Tunnustusta saaneilla kilpailutöillä oli selkeitä yhteisiä nimittäjiä.

Sinustako Brunnenin uusi viestintäassistentti?

Etsimme nyt viestintäassistenttia vakituiseen työsuhteeseen. Sinulle on kunnia-asia pitää toimistomme ja asiakkaan arki rullaamassa. Innostut rutiineista ja säilytät tarmosi myös yllättävissä käänteissä.

Kuka teillä asettaa viestinnän tavoitteet?

Edelleen törmää tilanteeseen, jossa viestinnän tavoitteet on asettanut joku muu kuin viestintäjohto ja johtoryhmä itse. Jokainen käsittää, että se ei tuota oikeaa tulosta.

Kiinteistömaailma hyödynsi hackathonissa räätälöityä digiviestintää

Valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju Kiinteistömaailma haluaa tehdä asunnonvaihdosta mahdollisimman helppoa ja turvallista.

Teemaviestinnän ja tarinoiden toimisto palveluksessasi

Esittelimme päivitetyn strategiamme 5-vuotisjuhlissa tammikuussa.

Uusi strategia ansaitsee uudet nettisivut

Tervetuloa tutustumaan uudistuneen Brunnenin tuoreimpaan tukikohtaan verkossa. Löydät täältä jatkossa yhä enemmän ajatuksiamme viestinnän alan kehityksestä, asiakkaidemme kokemusten siivittämänä.

Encore-palvelut otti tarinat markkinoinnin ja myynnin rengiksi

Kauppakeskukset ja teollisuus tuntevat Paperinkeräyksen uudistumishaluisena ja perinteistä jätehuoltoa rohkeasti kyseenalaistavana yrityksenä. Paperinkeräyksen intohimoinen tapa tarttua uuteen ja oppia siitä jatkuvasti leimaa myös sen Encore-palveluiden markkinointia ja myyntiä.

Hyvän somettajan viisi ohjenuoraa

Meitä on joka junaan - myös somessa. Ja varsinkin somessa, sillä varmasti jokainen meistä on joskus törmännyt kummastusta herättäneisiin profiileihin. Virtuaalimaailmassa vapaa-ajan ja työelämän identiteettimme usein vääjäämättä yhdistyvät. Haluat varmastikin erottua eduksesi omalla profiilillasi kaikkialla siellä missä yleisösikin jo on, eikö totta?

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi