Brunnen Communications – viestintätoimisto

Ajankohtaista

Kampanjasta viestinnän syvään päähän

Viikko sitten keskustelin erään toimitusjohtajan kanssa siitä, voiko viestinnällä saada aikaan vaikutusta vai vaikuttavuutta. Hän vannoi vaikutuksen nimeen, mutta kokemuksesta tiedän, että taiten johdettu strateginen viestintä luo ympärilleen vaikuttavuutta.

Viestinnällä vahvempaa tukea Borealiksen liiketoimintaan

Borealis kuuluu maailman johtaviin edistyneiden ja kiertotalouteen liittyvien polyolefiiniratkaisujen toimittajiin. Se on Euroopan markkinajohtaja peruskemikaaleissa, lannoitteissa ja muovin mekaanisessa kierrätyksessä.

Brunnenin yritysmielikuva Suomen paras Viestintätoimistojen imagotutkimuksessa

Taloustutkimuksen viestintäalan yritysten imagotutkimus 2021* selvitti jälleen Suomen viestintätoimistojen yrityskuvatekijöitä, osaamisprofiilia ja tunnettuutta. Vastaajina olleet yritysten viestinnän päättäjät ja asiantuntijat arvioivat Brunnen Communicationsiin liitetyt mielikuvat tutkimuksen parhaaksi.

Tutkitun tiedon teemavuoden viestintään kirkastamista ja strategista sparrausta

Vuonna 2021 vietettävän Tutkitun tiedon teemavuoden visio on saada kaikki suomalaiset tutkitun tiedon ja luotettavien tietolähteiden äärelle. Brunnen auttoi teemavuoden viestinnän ydinryhmää varmistamaan, että teemavuoden viestintä on varmasti vaikuttavaa.

Lean-johtaminen ja viestintä -blogisarja. Osa 4: Asiantuntijatyön 7+1 hukkaa

BLOGISARJA OSA 4/4, Blogisarjassa avataan lean-johtamisen ja viestinnän yhteyttä sekä lean-filosofian käsitettä, tavoitetta ja periaatteita. Se tarjoaa yleistajuista ja konkreettista tietoa siitä, mistä lean-johtamisessa on kyse ja miten sitä voi konkreettisesti hyödyntää viestinnässä. Tässä, sarjan viimeisessä osassa, perehdytään tarkemmin viestinnän hukkiin 5, 6, 7 ja 8.

Kurkistus kulissien taakse: kesätyöntekijä Kaapo kertoo

Heipä hei! Tässä kirjoittaa Kaapo Haapanen, 16-vuotias Ressun lukion opiskelija ja Brunnenin kesätyöntekijä. Ensimmäinen viikko Kalevankadulla on nyt takana, ja toimiston arkeen on päässyt jo vauhdilla mukaan.

Lean-johtaminen ja viestintä -blogisarja. Osa 3: Asiantuntijatyön 7+1 hukkaa

BLOGISARJA OSA 3/4, Blogisarjassa avataan lean-johtamisen ja viestinnän yhteyttä sekä lean-filosofian käsitettä, tavoitetta ja periaatteita. Se tarjoaa yleistajuista ja konkreettista tietoa siitä, mistä lean-johtamisessa on kyse ja miten sitä voi konkreettisesti hyödyntää viestinnässä. Alun perin osia piti olla kolme, mutta niitä tulikin vielä yksi lisää eli neljä, koska halusin avata hukkia sinulle vähän konkreettisemmin. Tässä osassa avaan leanin 7+1 hukasta neljää ensimmäistä ja elokuussa neljää jälkimmäistä hukkaa.

Huomisen työyhteisöviestintä antaa tilaa sattumanvaraiselle inhimillisyydelle

Elokuussa 2021 alkaa hybridityön aikakausi, jossa organisaation menestys luodaan johtamalla kasvokkaisten ja digikohtaamisen tasapainoa.

Terveysteknologian kehittäjälle lisää osaajia näkyvyyden ja tunnettuuden avulla

Varian on merkittävä ohjelmistoalan toimija Suomessa. Kun Varian aloitti yhteistyönsä Brunnenin kanssa vuoden 2019 alussa, oli tavoitteena helpottaa Varianin osaajatarvetta. Noin 250 huippuammattilaisen joukkoon tarvittiin 40 uuttaa asiantuntijaa.

Miksi viestintä ei aina näy? Siksi, ettei sen kuulukaan näkyä, ja silti se vaikuttaa

Viestintää tuntuu edelleen ympäröivän jonkinasteinen salamyhkäisyys, johon liitetään helposti siihen kuulumattomia sanoja. Yksi niistä on kampanja, joka heti ilmoille kajahtaessaan ohjaa kuulijan ajatukset väärään suuntaan. Ja nyt puhun nimenomaan strategisesta viestinnästä, jonka tunnistaa yhdestä asiasta. Se ei näy, eikä se kuulu – mutta se vaikuttaa.

Rakennuttajatoimisto HTJ:n viestintään ryhtiliike

HTJ on yksi Suomen johtavista rakennuttajatoimistoista, joka tarvitsi viestintämuskeleita yrityskuvansa ja työnantajakuvansa vahvistamiseen. Brunnen valikoitui HTJ:n kumppaniksi vahvan rakennetun ympäristön ymmärryksensä ansiosta.

Lean-johtaminen ja viestintä -blogisarja. Osa 2: Työn virtauksen viholliset

BLOGISARJA OSA 2/4, Blogisarjassa avataan lean-johtamisen ja viestinnän yhteyttä sekä lean-filosofian käsitettä, tavoitetta ja periaatteita. Sarja tarjoaa yleistajuista ja konkreettista tietoa siitä, mistä lean-johtamisessa on kyse ja miten sitä voi konkreettisesti hyödyntää viestinnässä. Tässä osassa keskitymme työn virtauksen pahimpiin vihollisiin.

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisenä toimistomme kuulumiset ja pysy aallon harjalla alan trendeistä. Saat kuukausittain ajankohtaisimmat viestinnän uutiset suoraan sähköpostiisi.

Liity tilaajaksi